You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - מהילדים של בית שמש לנוער של מכבי נתניה
התחיל בילדים של בית שמש. בן קבלה במעמד החתימה לצד נציגו - עומר שרון ולצד המנהל המקצועי של מכבי נתניה - בני לם (צילום: מדיה מכבי נתניה)

נוער - מהילדים של בית שמש לנוער של מכבי נתניה

שחקן יליד 2007, שהחל את דרכו ככדורגלן כשהיה בגיל ילדים ב' - והרשים בביצועיו בעונה שעברה במחוז הדרומי של הליגה הארצית, מצטרף לקבוצה מעיר היהלומים

 מאת: אורי שמיר - עורך האתר

קבוצת הנוער של מכבי נתניה עוד לא הודיעה באופן רשמי על מינוי מאמן, אך בהנהלת המחלקה בראשותם של בני לם - ששב לעמדת המנהל המקצועי וסשה פלדמן - שעבר מתפקיד המנהל המקצועי לתפקיד מנכ"ל המחלקה, עובדים במרץ לקראת העונה הבאה.

החדשות שמגיעות היום מעיר היהלומים הם בדבר החתמה מסקרנת במיוחד: בן קבלה - סגן מלך שערי ליגת ארצית דרום בשנתון נערים א', שכבש העונה 31 שערים במדי סקציה נס ציונה - שסיימה את העונה במקום הרביעי בטבלה, חתם על חוזה לשתי עונות עם אופציה להמשכיות באמצעות נציגו, עומר שרון.

בן קבלה החל בשלב מאוחר לשחק כדורגל באופן מסודר. בשנתון ילדים א' הצטרף לקבוצת שנתון 2006 של עירוני בית שמש, אך בשל הפסקת העונה עקב פרוץ משבר הקורונה, רשם 12 הופעות בלבד בהן כבש 4 שערים. בעונה שלאחר מכן, בקבוצה בה שיחקו ילידי 2006-2008, כבש 31 שערים במדי קבוצת נערים ג' של עירוני בית שמש. התחנה הבאה הייתה קבוצת נערים ג' של הפועל באר שבע, בשורותיה כבש 6 שערים. בעונה שקדמה לזו האחרונה כבש 8 שערים במדי קבוצת נערים ב' של סקציה נס ציונה. בעונה האחרונה כבש 31 שערי ליגה בקבוצת נערים א' של סקציה נס ציונה, בשורותיה כבש עוד 3 שערים במשחקי הגביע וגולת הכותרת - שני שערים בשלוש הופעות בקבוצת הנוער מהליגה הלאומית.

אין ספק שהדרך הקצרה שעשה בן קבלה עד כה היא מרתקת ומעידה על התקדמות מרשימה מאוד. בעונה הקרובה מצפה לו אתגר גדול בדמות השתלבות מוצלחת בקבוצה עם יומרות בצמרת ליגת העל לנוער. אנחנו נהיה כאן כדי לעקוב.


די לשוק הבשר, להגביר השקעה בקיים

די לשוק הבשר, להגביר השקעה בקיים

חדש באתר

דעה: קבוצות נוער אמורות להיות חלון ראווה של תוצרת מחלקת הנוער. השקעה כספית נכבדת בשחקני חיזוק עושה עוול לשחקנים ותיקים ב...